Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty

Faceți căutări pe acest blog

Review cosmetice profesionale pentru femei si barbati marca #bottegaverde -art2

Zilele trecute am avut ocazia sa primim inca o oportunitate de a testa produse cosmetice de la Bottega Verde -Frumusetea este in tine.

Multumim prin acest articol pentru aceasta ocazie. Asa cum pozele din articol arata, am avut sansa sa testam urmatoarele produse:

- pentru femei - Masca hidratanta antistres cu magnolia pentru piele obosita si deshidratata.
- pentru barbati - Set Cadou gel de dus si balsam dupa barbierit cu Smirna si acid hialuronic

Important! Cand am facut comanda acestor produse pe site-ul Bottegaverde.ro -am primit automat GRATIS -un sapun minunat cu Vanilie neagra.

Deci si voi daca veti face comanda la orice produs de pe site aveti sansa sa primiti "cadou" inca un produs cosmetic.

Parerea noastra proprie despre aceste produse pe care le-am testat deja, le-am folosit si sincer suntem super incantati de aceste cosmetice.

Eu am folosit masca pentru hidratare cu magnolie.

Am aplicat pe fata curata o doza mica din masca si am lasat-o sa actioneze aproximativ 3 minute.

Apoi cu o discheta demachianta am sters masca.

Multumim pentru oferta Bottega Verde
Produse cosmetice  Bottega Verde
Parerea mea proprie este ca este o masca de fata incredibila.

Are un parfum proaspat si delicat.

Tenul meu pot spune ca parca s-a revigorat vizibil mai ales in zona ochilor si pe frunte unde pot recunoaste ca am cateva riduri.

Masca antistres cu magnolie Bottega Verde -se poate cumpara de aici
Masca antistres cu magnolie
Bottega Verde -se poate
cumpara de aici
Imi place efectul si senzatia de prospetime pe care o emana.

Parfumul ramane persistent si placut pe ten.

Cat costa si unde se poate cumpara ?

 O astfel de masca de iluminare si antistres cu magnolia are pretul de aprox 32 lei.

Se poate comanda online direct de la acest link.

Setul cadou pentru barbati cu extract de smirna Bottega Verde -a fost folosit si testat de sot.

Acest set este ideal pentru a fi oferit cadou pentru sot, prieten, partener de viata, unchi, etc pentru orice ocazie -pentru folosirea zilnica, pentru zi de nastere, evenimente gen Craciun, Revelion, etc.

De ce am ales produsele pentru barbierit si gelul de dus cu smirna ?

Set cadou pt barbati -Gel de dus si balsam dupa ras cu smirna comanda si tu de aici
Set cadou pt barbati Bottega Verde
-Gel de dus si balsam dupa ras cu smirna
comanda si tu de aici
 Pentru ca smirna are efecte benefice incredibile asupra psihicului, a fost folosit inca in antichitate pentru relaxare, tonifiere, improspatare fizica si psihica, fiind ideal pentru persoanele care lucreaza foarte mult si au nevoie de o revigorare si energizare dupa dus si barbierit.

Setul cadou contine un gel de dus - sampon cu smirna, si un balsam dupa ras cu extract de smirna. Ambele au marca UOMO Bottega Verde.

Au un parfum perfect, masculin, aparte.

 Se potriveste pentru toate tipurile de piele chiar si pentru pielea sensibila.

Aroma este de note de varf: mar, bergamota, lamaie, nota de mijloc: lemn de trandafir, scortisoara, cuisoare si garoafe, nota de baza: vanilie, lemn de cedru, lemn de santal si vetiver.

Secretul natural este acid hialuronic (care intinereste), extract de smirna si ulei de migdale dulci.

Pretul setului 1+1 Cadou pentru barbati este in jur de 66 lei. Se vinde online pe acest link.

Produse cosmetice  Bottega Verde
Asa arata sapunul cu Vanilie
Neagra Bottega Verde
Sapunul cu vanilie neagra are un parfum placut si patrunzator.

Si dupa ce am scos sapunul din ambalajul de hartie tot se simte parfumul puternic de vanilie in ambalaj.

Sapunul curata pielea in profunzime.

Cand intra in contact cu apa devine cremos si lasa tenul si corpul curat si placut la atingere.

Este o placere sa folosesti un astfel de sapun, mai ales cand ajungi acasa dupa o zi strensanta si obositoare de la munca. Il recomandam -merita sa il incercati.

Pretul sapunului cumparat separat este de 14 lei. Se poate achizitiona online direct de aici

Un alt articol despre produsele de la #bottegaverde il puteti citi direct aici

#DescoperaBottegaVerde

Bottega Verde ofera 10% EXTRA REDUCERE la valoarea cosului, pentru cititorii acestui blog. Foloseste codul de voucher VOISLABI10 la finalizarea cumparaturilor pentru a beneficia de reducerea EXTRA de 10%.


Aceste produse se pot oferi cadou pentru orice ocazie :zi de nastere, aniversari, Ziua Femeii, Ziua Barbatului, evenimente speciale din viata, de Craciun, Revelion, etc.

Cine foloseste produsele cosmetice marca Bottega Verde ? Va plac ? Ati folosit deja aceste produse, sau alte produse Bottega Verde ? Asteptam cu interes parerile si comentariile cititorilor, in casuta de comentarii de sub articole, pe paginile de social media (facebook, google plus, twitter) asociate blogului.

Publicam toate comentariile decente, chiar daca au ceva de spus impotriva produselor prezentate de noi in articole, sau impotriva celor enuntate de noi in textele articolelor.

 Disclaimer: acest articol contine legaturi de afiliere prin care produsul prezentat poate fi achizitionat direct. Este posibil, ca in urma achizitei produsului, urmand legaturile de afiliere, editorii blogului sa primeasca un comision. Existenta legaturilor de afiliere nu a influentat in nici un fel obiectivitatea articolului. Recomandam produse care le-am testat, sau despre a caror corectitudine si utilitate ne-am convins cu certitudine, si credem ca pot fi de folos si cititorilor nostri.
...

Cele mai citite in ultima saptamana

Cauta pe acest blog