In timp ce zeci sau poate sute de bloguri cu nisa similara au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in perioada de "boom" si glorie a pastilelor de slabit, (2011-2012-2013), cum au aparut, asa au si disparut treptat, pentru ca, bloggingul serios nu este chiar o joaca de copii.
Noi am pornit acest blog prin mai 2008, cu intentia de a urmari doar lupta personala a editorilor, cu surplusul de kilograme.
Cu timpul, a devenit o pasiune, si ulterior, o locatie in care am incercat sa popularizam tot mai mult stilul de viata mai sanatos, produsele naturiste, si sa facem o analiza realista a produselor de slabit, care apareau pe piata din Romania, dar si pe piata internationala.
Sa aduni informatii, sa te documentezi, sa explici pe limba omului de rand termeni medicali, stiintifici, nu este tocmai usor, si de cele mai multe ori, nimeni nu-ti multumeste.
Administrarea comentariilor blogului implica timp, dedicare, multa munca, si multa bunavointa si intelegere fata de cei care vin pe blog, si vor sa citeasca despre un produs, un medicament, un trend, sau despre orice altceva.
De cand cu faima facebook, si acest blog are implementat sub fiecare articol, casuta de comentarii CU PROFILE REALE ale vizitatorilor si cititorilor nostri, carora le multumim si pe aceasta cale ca ne sunt alaturi.
Am crescut mult, foarte mult, inclusiv in perioadele in care celelalte bloguri similare au fost lasate in paragina, sau au fost abandonate, sau sterse definitiv. Pasiunea si dedicarea au dat roade.
Motoarele de cautare Google si Bing par sa aprecieze munca asidua de blogging, de creare a articolelor "in-depth", drept dovada sta faptul ca cea mai mare partea a traficului pe acest blog, provine din cautari efectuate de utilizatori reali, pe google si pe bing
Paginile de social media (facebook, twitter, google plus) asociate blogului sunt FARA LIKEURI CUMPARATE, fiecare persoana care a distribuit articolele noastre sau s-a alaturat comunitatilor noastre pe social media, a facut-o dintr-un interes real.
Din 2014, blogul este monetizat si prin sistemele de marketing afiliat 2performant si profitshare.
Acceptam produse pentru review, de la comerciantii interesati in reviewuri scrise inteligent, si cu impact mare asupra publicului tinta din Romania. Toate articolele de review sunt marcate corespunzator cu text de disclaimer
Cat de mare e impactul respectiv ? Pe feedul editat de FeedBurner, ne urmaresc zilnic in jur de 500 de persoane. Numarul vizitatorilor pe zi fluctueaza usor intre aproximativ 700 de vizitatori unici, in zilele mai slabute, si 2000...2500 de vizitatori in zilele cu trafic intens. Am avut si zile in care blogul a fost vizitat de 5.000 de persoane.
Avem o rata de respingere (bounce rate) de SUB 1 %, ceea ce inseamna ca mai mult de 99% din vizitatorii care ajung pe acest blog, raman si citesc 3..4...5, sau mai multe articole intr-o singura vizita. Statisticile reale sunt disponibile, la cerere, potentialilor colaboratori, dupa o dovada de interes real enuntata in acest sens.
Asteptam cu interes propunerile de colaborare la adresa de e-mail : directordebloguri [at] gmail [punct] com
Peste 2000 de articole despre slabire, dieta, alimentatie sanatoasa, trending si lifestyle, fashion sanatate remedii tratamente beauty
Faceți căutări pe acest blog
Cele mai citite in ultima saptamana
-
Preparat care topește grăsimile rapid și ușor. Ai nevoie de doar 2 ingrediente. Te ajută să slăbești eficient și natural. Bine de știut că ...
-
Astăzi vă vom prezenta o rețetă care ajută la topirea kilogramelor in plus in mod eficient. Este pe baza de mirodenii naturale pe care le ...
-
Băutura naturală de slăbit ajută la eliminarea mai rapidă a grăsimii de pe burtă. Află cum să slăbești eficient. Desigur contează foarte m...
-
Cea mai puternică băutură de slăbit, o băutură care topește grăsimea de pe abdomen în 7 zile Cum să scapi de grăsimea de pe burtă. Cum să pi...
-
Ceaiul din frunze de smochin este bun si pentru scăderea zahărului din sânge. Scăde glicemia în mod natural. Ceai din frunze de smochin B...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile sunt moderate de operator uman. Comentariile irelevante nu se publica.
[ Comments are moderated. Irrelevant comments do NOT get published ]